Solutii integrate

VoIP office

Solutie de telefonie recomandata companiilor care au nevoie de managementul resursei de comunicatie prin: identificarea rapida si automata a clientilor, distribuirea automata a apelurilor, rapoarte de activitate customizabile.

VoIP ecommerce

Solutia de telefonie VoIP CallTrack este gandita si dezvoltata pentru a fi integrata rapid cu orice magazin online. Aceasta reduce timpul de convorbire al operatorilor, permite procesarea rapida a comenzilor, recupereaza automat apelurile pierdute, identifica totalitatea surselor care au generat conversii si trimite informatiile in timp real in Google Analytics. Astfel, pot fi indetificate mediile potrivite de promovare ale magazinelor si optimizate bugetele de marketing, iar gradul de satisfactie al clientilor creste considerabil.

Solutie Callcenter

Calltrack este solutia ideala pentru orice Callcenter oferind uneltele necesare pentru personalizarea detaliata a modurilor in care sunt prelucrate apelurile inbound si outbound. Se pot genera si realiza rapoarte 100% personalizate, distribui automat apeluri, genera campanii outbound automate, solutia putand fi integrata cu aplicatii CRM sau ERP utilizate.

iDea

Descriere elemente componente ale centralei VoIP CallTrack

CRM propriu / integrare CRM

Permite inregistrarea contactelor, produselor, comenzilor, campaniilor sau conectarea cu aplicatiile proprii ale clientului (ERP, CRM).

IVR personalizat sau dinamic

IVR-ul permite clientilor sa interactioneze cu aplicatia VoIP prin intermediul tastaturii telefonului sau prin voice recognition.

Posibilitate gazduire Cloud

Uptime garantat de 99.95%, aplicatia fiind gazduita de data center-ul operatorilor de telefonie.

CDR (Call Detail Record)

Sunt inregistrate apelurile si informatii despre apelurile primite sau iesite cum ar fi timpul convorbirii, durata, numarul sursa, numarul de destinatie.

Rapoarte si statistici

Pot fi generate rapoarte complexe, customizabile, in functie de statusul userilor, apeluri neraspunse /agent, apeluri ratate, incarcare agent si multe altele.

Management operatori

Se poate estima volumul de munca si personalul necesar, gestiona programul de lucru si conturile de clienti, se integreaza angajatii in procesul de planificare.

100% customizabila

Aplicatia CallTrack poate fi customizata, atfel incat sa satisfaca nevoile de business, indiferent de domeniul de activitate al companiilor.

100% responsive

Aplicatia CallTrack este responsive, va ofera o experienta de navigare si interactiune optima, indiferent de dispozitivul de pe care o accesati, fie el PC sau telefon mobil.

Recuperare automata apeluri pierdute

Centrala poate apela automat clientul al carui apel a fost pierdut sau trimite notificari in timp real prin email departamentului asignat pentru fiecare apel ratat